onsdag 20 februari 2008

Paket Paket!




Idag var en hård dag på jobbet så jag kände mig lite trött när jag kom hem. men blev genast piggare när jag såg vad som låg i brevlådan där låg ett fint kuvert med en Jake i och under fick jag syn på ett litet brev på det stog det ett amerikanskt namn! jag blev genast mycket piggare och förstog då att min megaforce hade anlänt! guld! åkte och hämtade ut den ringde till daniel och åkte ner till tomas och spolade på lite lina och sen ut och testade grejerna! sjukt nöjd med den nu är det bara vänta :)

1 kommentar:

Unknown sa...

hi I hope you understand English.

Did you get any fish ?

Have a look at these blogs:

www.manchesterfishingfiend.blogspot.com

www.northcountryangler.blogspot.com

www.anglingforsomething.blogspot.com

www.fishingaddict-phil-k.blogspot.com

www.timebytheriver.blogspot.com

Have fun with your blog