tisdag 17 maj 2011

Tim Novak





Som sagt skulle ju lagt upp nån bild igår men tiden räckte inte till. Sen jag börja med jerkfisket för x-antal år sedan har man ju testat sig igenom dom flesta beten på marknaden och det blev lite av en samlar grej för mig som ett gäng andra vid sidan av fisket.

Alltid kul att ha lite skysta beten i lådorna och även på väggen hemma å visa alla icke fiskare och fiskare när dom kommer förbi.

Detta bete iallfall såg jag för ett bra tag sen men kände inte för att byta till mig det just då men fick erbjudandet igen här om veckan så fick allt slå till. Så igår damp det ner ett paket från staterna och denna låg i.

Denna är verkligen ett konstverk. Byggt av Tim Novak 2009 och är 28.5cm långt, 3 cm brett och 5 cm hög. En grym skapelse som nog mest kommer pryda väggen här hemma efter som jag nästan uteslutande kör med hemmabyggen nu för tiden . Huvudet är ju bara helt grymt!

Njut.

Mvh.

Inga kommentarer: