måndag 25 januari 2010

Gårdagens!


Började med en rejäl vandring ut mot fiskeplatsen i ganska raskt tempo då alla var sugna att testa det ställe vi hade i åtanke för dagen.

Ingen av oss hade tidigare varit här under vinter tiden då det aldrig brukar bli tillräckligt bra is eller att man vågat ge sig ut.

Tillslut kom vi fram och började först att leta om vi hittade nån fisk dock tog det inte lång tid innan jag bestämde mig för att sätta ut en del utav mina spön eftehr som vi hade gått i ca en och en halv timme ut i sjön.

Dagen gick och inget hände i det området vi fiskade i så pasi började knalla iväg på ett sökarrace efter att ha samlat krafterna igen. Jag hade där emot fått ut alla mina spön samt bengtsson med så vi satsade på att bara sitta kvar efter som tiden hade sprungit iväg ganska bra.

Dagen slutade med att vi kammade noll! kändes helt sjukt men så kan det gå ibland och det är väl tur det nästa gång så kanske vi kommer hel rätt då känns detta som bortblåst!


Tack för en trevligdag med skratt och motion pasi å bengtsson.


// Rob

Inga kommentarer: