onsdag 19 januari 2011

Mums


Som Maria hade sagt "Mums"! Fick hem en riktig gäddrulle till idag och väntar på ännu en likadan.

Denna rulle kan jag varmt rekommendera att ha till gäddfisket, Denna är av modell Ambassadeur TGC 6000. Har använt 5000 och 6000 till både jerk och spinn med beten i viktklasserna 40-300+ gram och igen av dom har svikit mig än! Den äldsta är min 5000 och den har jag använt i ca 4 år nu och den tuffar på lika bra än idag.

Har även fått hem lite gamla masstillverkade drag som ska gå varma i vår, ett utav få jag kör med utanför mina egna beten. Så nu tycker jag att isen kan ge sig fortare än vad någon har förutspått!

Varit dåligt på fiskfronten för mig det senaste med, haft mycket att göra helt enkelt men snart blir det nog en tur.

// Skitfiske

Inga kommentarer: